Communicatie is voor ons gelijk aan een relevant gesprek. Dat is het vertrekpunt van onze nieuwe werkwijze. We hebben de laatste jaren steeds meer de focus gelegd op het ondersteunen en begeleiden van overheden, publieke organisaties en dienstverleners met het organiseren van dit gesprek. Daar hoort een passende huisstijl bij om de positionering compleet te maken.
Met onze nieuwe positionering stellen we het relevante gesprek centraal. Dat doen we op verschillende manieren. Door onze klanten te ondersteunen in het gesprek met hun doelgroep. En te werken aan communicatief beleid en een communicatieve organisatie. Die structureel in gesprek blijft met haar omgeving. Onze werkwijze kenmerkt zich ook door het in gesprek zijn. We werken als partner samen met onze klanten aan een zorgvuldig proces en goed resultaat. Daarnaast gaan we regelmatig in gesprek met ervaringsdeskundigen en experts. En laten ons graag inspireren. We vertalen we wat we gehoord hebben in toepassingen voor communicatie en participatie en delen dat weer met onze klanten. Bekijk bijvoorbeeld eens het interview met Miranda Mulder van de gemeente Borne.
Om onze transformatie als bureau kracht bij te zetten, hebben we besloten de huisstijl te restylen. Het ‘oude’ logo dateerde nog van 2006. Daar wilden we echter niet zomaar afscheid van nemen. Onze kleuren, dieprood met zwart en wit, blijven herkenbaar. Net als de vormentaal van het rode blok.
Neerlandsvlak wist onze wensen goed te vertalen in een nieuw ontwerp (zie hieronder links het oude logo en rechts het nieuwe logo). Het nieuwe logo verbeeldt een spreekballon, als metafoor voor een relevant gesprek.
Ook hebben we nieuwe lettertypes gekozen voor web en correspondentie en maken we nu gebruik van kleurenfoto’s in plaats van zwart/wit. Onze middelen zijn intussen aangepast in onze nieuwe stijl. De grootste verandering is te zien op onze website. Maar ook onze nieuwsbrief heeft een nieuwe look gekregen. En niet te vergeten, zorgde Merkenbureau Markeys voor het updaten van onze merkregistratie.
We gaan graag met je in gesprek. Over de gesprekken die je hebt of wil hebben met jouw publiek over participatie, zorg & welzijn of duurzaamheid. Hierboven kun je via werkvelden bekijken wat we zoal gedaan hebben binnen de desbetreffende werkvelden.
Wil je misschien meewerken aan ons onderzoek om onze website te verbeteren? Je kunt dan onze vragenlijst invullen d.m.v. onderstaande knop.