Functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Zo wordt er bij SIR gebruikgemaakt van cookies om berichten te delen en meldingen te tonen.

Analyticscookies. Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers zoals jij de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.

Ik accepteer cookies Privacy Policy
SIR logo
  • Home
  • Adviseurs
  • Aanbod
  • Klantvragen
  • Inspiratie
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Werkvelden
      • Participatie
      • Zorg & welzijn
      • Innovatie
      • Ruimte & gebied
      • Duurzaamheid
      • Economie & werk
  • Zoeken
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
Vragen > Kunnen jullie een strategisch communicatieplan voor de zichtbaarheid van de Zuiderval ontwikkelen?

Kunnen jullie een strategisch communicatieplan voor de zichtbaarheid van de Zuiderval ontwikkelen?

Wij zijn gevraagd het projectbureau Zuiderval te ondersteunen bij de marketing- en communicatie van één van de grootste binnenstedelijke herstructureringsgebieden in Nederland.

Strategie

We kozen voor een ‘masterbrand strategie’ om de zichtbaarheid van de locatie te vergroten. Hierbij fungeert het merk ‘Zuiderval’ als hoofdmerk. De labels van de deelgebieden (Hofkwartier, Eeftink, Kotmanplaats, Janninkkwartier, Cromhoffpark, Kotmanpark) hebben we ondergeschikt gemaakt aan het hoofdmerk en kunnen niet zelfstandig opereren. 

Daarbij hebben we gekozen om de doelgroepen bewoners, ondernemers en stakeholders te gelijktijdig te benaderen met de thema’s ‘wonen-woningen’, ‘ondernemen-kantoren’ en ‘leven-voorzieningen’. Dit vanuit de visie dat de synergie tussen deze thema’s de aantrekkelijkheid van het gebied bepaalt.

De doelstelling met betrekking tot het thema ‘wonen’ is in samenwerking met de lokale makelaardij opgepakt.

Boodschap

Zuiderval is dé kantoor-en woonlocatie van topklasse, omgeven door groen en volop stedelijk dynamiek, aan de rand van het Enschedese centrum. Dit hebben we vertaalt in de boodschap: “Zuiderval, de entree van Enschede”.

 

Meer info? Mail Martijn Ik heb een vraag
  • Vraag

  • Kunnen jullie middelen ten behoeve van de zichtbaarheid van Zuiderval ontwikkelen?

    Lees verder

  • Case

  • GEM Zuiderval

    Lees verder

placeholder
placeholder
placeholder
placeholder

Contact

Enschede: Voortsweg 131
Utrecht: Arthur v. Schendelstraat 650

053 430 70 44
info@sir.nl

 

Over SIR

SIR is een communicatie- en participatiebureau in Enschede en Utrecht.

© 2023 SIR. Alle rechten voorbehouden.

×

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je graag onze nieuwsbrief ontvangen met daarin de laatste updates en nieuwtjes? Je kunt je eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier.

 

×

Heb je gevonden wat je zocht?

Wil je misschien meewerken aan ons onderzoek om onze website te verbeteren? Je kunt dan onze vragenlijst invullen d.m.v. onderstaande knop.

Vragenlijst invullen