Wij zijn gevraagd het projectbureau Zuiderval te ondersteunen bij de marketing- en communicatie van één van de grootste binnenstedelijke herstructureringsgebieden in Nederland.
We kozen voor een ‘masterbrand strategie’ om de zichtbaarheid van de locatie te vergroten. Hierbij fungeert het merk ‘Zuiderval’ als hoofdmerk. De labels van de deelgebieden (Hofkwartier, Eeftink, Kotmanplaats, Janninkkwartier, Cromhoffpark, Kotmanpark) hebben we ondergeschikt gemaakt aan het hoofdmerk en kunnen niet zelfstandig opereren.
Daarbij hebben we gekozen om de doelgroepen bewoners, ondernemers en stakeholders te gelijktijdig te benaderen met de thema’s ‘wonen-woningen’, ‘ondernemen-kantoren’ en ‘leven-voorzieningen’. Dit vanuit de visie dat de synergie tussen deze thema’s de aantrekkelijkheid van het gebied bepaalt.
De doelstelling met betrekking tot het thema ‘wonen’ is in samenwerking met de lokale makelaardij opgepakt.
Zuiderval is dé kantoor-en woonlocatie van topklasse, omgeven door groen en volop stedelijk dynamiek, aan de rand van het Enschedese centrum. Dit hebben we vertaalt in de boodschap: “Zuiderval, de entree van Enschede”.
Wil je misschien meewerken aan ons onderzoek om onze website te verbeteren? Je kunt dan onze vragenlijst invullen d.m.v. onderstaande knop.