Functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Zo wordt er bij SIR gebruikgemaakt van cookies om berichten te delen en meldingen te tonen.

Analyticscookies. Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers zoals jij de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.

Ik accepteer cookies Privacy Policy
SIR logo
  • Home
  • Adviseurs
  • Aanbod
  • Klantvragen
  • Inspiratie
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Werkvelden
      • Participatie
      • Zorg & welzijn
      • Innovatie
      • Ruimte & gebied
      • Duurzaamheid
      • Economie & werk
  • Zoeken
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
Vragen > Kunnen jullie ons strategische marketingplan vertalen naar een operationeel marketingplan?

Kunnen jullie ons strategische marketingplan vertalen naar een operationeel marketingplan?

Voor de gemeente Oldenzaal vertaalden we het strategisch marketingplan voor recreatie & toerisme naar een operationeel marketingplan. We hebben de partners van de stad hier nauw bij betrokken, aangezien zij als ambassadeurs van de stad een belangrijke taak hebben. Het marketingplan is vooral gebaseerd op wat er al is.

Cocreatie sessies

SIR ontwikkelde een verbindingsconcept op basis waarvan we cocreatie sessies organiseerden. In twee cocreatie sessies, waar ruim 40 partners aan deelnamen, werkten we aan de positionering ‘De Glimlach van Twente’. Welke evenementen en bewijsvoering passen bij 'De Glimlach van Twente’? Wat kunnen de partners in de stad doen om ‘De Glimlach van Twente’ te promoten en wat hebben ze daarbij nodig?

Naast de cocreatie sessies is onze netwerkpartner Bas Wolters actief geweest als verbindingsmanager. Verbindingen tussen de partners onderling, maar ook met de gemeente en de VVV, zijn belangrijke voorwaarden voor gezamenlijke promotie. Op basis van de uitkomsten van de cocreatie sessies en de gesprekken van de verbindingsmanager, hebben we het operationele marketingplan geschreven.

Meer weten? Mail Barbara Ik heb een vraag
  • Vraag

  • Hoe zorgen we ervoor dat Enschede wordt (h)erkend als de stad die de verbinding maakt met Duitsland?

    Lees verder

  • Case

  • Gemeente Oldenzaal / Citymarketing

    Lees verder

placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder

Contact

Enschede: Voortsweg 131
Utrecht: Arthur v. Schendelstraat 650

053 430 70 44
info@sir.nl

 

Over SIR

SIR is een communicatie- en participatiebureau in Enschede en Utrecht.

© 2023 SIR. Alle rechten voorbehouden.

×

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je graag onze nieuwsbrief ontvangen met daarin de laatste updates en nieuwtjes? Je kunt je eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier.

 

×

Heb je gevonden wat je zocht?

Wil je misschien meewerken aan ons onderzoek om onze website te verbeteren? Je kunt dan onze vragenlijst invullen d.m.v. onderstaande knop.

Vragenlijst invullen